Serwis wypozyczalniasamochodowwarszawa.pl używa pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Co trzeba wiedzieć o wynajmie samochodu? Pytania do wypożyczalni.

W związku z częstymi pytaniami dotyczącymi zasad wynajmu samochodu - opracowaliśmy odpowiedzi na kilka z nich:samochodzik FAQ

  • Jak dokonać rezerwacji samochodu?
    • Rezerwacji można dokonać na stronie internetowej poprzez wypełnienie formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem infolinii.
  • Czy rezerwacja online jest dobrym rozwiązaniem?
    • Dzieki rezerwacji online możemy zapoznać się z całą ofertą wypożyczalni, sprawdzić dostępne samochody, ceny - co za tym idzie będziemy lepiej poinformowani i lepiej dobierzemy idealne dla siebie rozwiązanie. Możemy trafić także na atrakcyjne promocje i rabaty. W naszym systemie rezerwację online można przeprowadzić wypełniając formularz kontaktowy: Kontakt wypożyczalnia samochodów Warszawa . Po zgłoszeniu weryfikujemy, czy dane auto jest dostępne, a także przygotowywujemy ofertę najmu.
  • Kiedy najlepiej dokonać rezerwacji?
    • Rezerwacji samochodu najlepiej dokonać z małym wyprzedzeniem aby upewnić się czy auto które nas interesuje jest dostępne. Będziemy mieli wtedy pewność, że samochód który chcemy wynająć będzie na nas czekał.
  • Jakie dokumenty są wymagane podczas odbioru pojazdu?
    • Należy okazać aktualne prawo jazdy kierowcy, oraz dowód osobisty lub paszport.
  • Czy muszę zgłaszać dodatkowych kierowców?
    • Powinno się to zgłosić w ostatecznym kontakcie z wypożyczalnią samochodów. Niezmiernie istotne jest, aby samochód prowadziły osoby, których nazwiska są wyszczególnione w umowie, w innym przypadku ubezpieczenie nie pokryje ewentualnych kosztów.
  • Czy kierowca wypożyczonego samochodu ponosi odpowiedzialność biorąc udział w zdarzeniu drogowym?
    • Nie, jeśli do kolizji doszło nie z jego winy. Należy wtedy przesłać nam oświadczenie z miejsca zdarzenia, stwierdzającą sprawcę i numer jego polisy OC. Nasza wypożyczalnia zajmuje się wszelkimi formalnościami z ubezpieczycielem. Dodatkowo podstawimy do dyspozycji klienta auto zastępcze, by mógł kontynuować podróż. Zawsze podczas zaistnienia zdarzenia drogowego z udziałem wypożyczonego auta należy skontaktować się z wypożyczalnią, jak również warto wezwać policję by ta dopilnowała wszystkich aspektów formalnych.
  • Czy mogę odebrać samochód w jednym miejscu a zwrócić w innym?
    • Nasza wypożyczalnia samochodów dla swoich klientów przygotowała usługę podstawienia samochodu we wskazane miejsce, możemy również odebrać samochód w pozostawionym przez Państwa miejscu. Jest to usługa dodatkowo płatna.
  • Czy wypożyczonym samochodem można udać się za granicę?
    • Wypożyczonym samochodem można wyjechać za granicę trzeba to jednak najpierw skonsultować z wypożyczalnią.
  • Jakiego okresu dotyczą limity kilometrów uwzględnione w ofercie?
    • Limity kilometrów określają ile kilometrów możemy przejechać wypożyczonym samochodem w ciągu jednej doby. Oczywiście przy wynajmie kilkudniowym - limit kilometrów dotyczy całego okresu najmu. Nie weryfikujemy ilości przebytych kilometrów według dni. Za przekroczenie tej ilości wynajmujący zostanie obciążony dodatkową kwotą.
  • Czy mogę wraz z samochodem wypożyczyć fotelik dla dziecka lub nawigację?
    • W ofercie naszych usług dodatkowych znajduje się także wynajem wyposażenia dodatkowego jakim jest fotelik dla dziecka, nawigacja czy łańcuchy na opony.
  • Kto pokrywa koszty paliwa?
    • Nasza wypożyczalnia dostarcza samochód i określa jaki jest poziom paliwa w baku, oczekujemy także że po skończonym wynajmie klient odda auto z taką samą ilością paliwa. W przeciwnym wypadku klient zostaje obciążony kosztem brakującego paliwa.
  • Czy wypożyczalnia działa również w godzinach nocnych?
    • Wypożyczalnia działa od 8-20, wyjątkami są jednak awarie samochodów. W nagłych sytuacjach możliwy jest wynajem auta po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Także, jeśli klient ustali, iż chce odebrać auto w godzinach nocnych, lub życzy sobie podstawienie samochodu na lotnisko. Usługa ta jest traktowana jako dodatkowa i naliczana jest do niej kwota ustalona z wynajmującym auto klientem.
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wynajem samochodu?
    • Tak, w tym celu należy poinformować wcześniej naszego konsultanta.
  • Czy wynajmowane auto jest ubezpieczone czy muszę ponieść z tego tytułu jakąś opłatę?
    • Nasze samochody objęte są pełnym pakietem ubezpieczeń aby Państwo nie musieli ponosić dodatkowych opłat.
  • Czy mogę przedłużyć wynajem?
    • Przedłużenie wynajmu jest możliwe, w tym celu należy skontaktować się z konsultantem by omówić szczegóły i skorygować umowe najmu.
  • Co to jest kaucja i czy podlega ona zwrotowi?
    • Kaucja to pewna suma pieniędzy która zabezpiecza wypożyczalnię w przypadku niewywiązania się z umowy najmu. Kaucja jest w całości zwrotna jeśli samochód nie posiada żadnych uszkodzeń z winy wynajmującego.
  • Czy można zapłacić za wynajem przelewem?
    • Oczywiście dla Państwa wygody przewidzieliśmy również tą formę płatności.
  • Czy mogę dokonać płatności w obcej walucie?
    • Przyjmujemy zapłatę w walutach innych niż polski złoty, przeliczenie następuje według kursu obowiązującego w dniu wynajmu.